404 Not Found

Not Found

The requested URL /spam2/p003.txt was not found on this server.

Apache/2.2.22 (Debian) Server at daymoney.co.uk Port 80

tel/fax: 585 224 275
po – pá 9 – 18 hod.
so: 9.00 – 13.00

16 komentářů k “CK Victoria”

1. Martin napsal:

Byli jsme s Viktorkou už dvakrát a jsme celkem spokojeni. standardní cestovka se standardní nabídkou, žádný luxus, ale cenově jsou v nabídce levnějších možností dovolené u moře velmi dobří. Tomu odpovídá i to, že v době krize narozdíl od krachujících cestovek mají mnoho zájezdů vyprodáno a zbylé zejména mimosezonní nabízejí postupně v akci za poloviční ceny, což je levnější než dovolená třeba u Máchova jezera (např. týden v karavanu pro dva 2×990,-).
    Doporučuji těm kdo hledají levnou dovolenou u středozemního moře, autem nebo autobusem.

2. Ladislav Honsa napsal:

Byl jsem s Victorkou poprvé na poznávacím zájezdu v Paříži a jsem velice spokojený s delegátkou Ivetou Chromou.Perfektní organizace,
    perfektní výklad,příjemné vystupování,starostlivost o pasažery,skrátka profesionálka každým coulem.Chtěl bych touto cestou poděkovat, jak CK Victoria, tak hlavně milé delegátce Ivetě Chromé.

3. lucie napsal:

S touto cestovkou jsme byli loni v chrvatsku a uplne super. Jeli e na posledni chvili, takze ubytovani jen za necelych 6000.- pro 5-ti clenou rodinu. Jeli jsme autem a cesta dobra. Z Prahy je to ma misto presnr 900 km ( ostrov Rab – Lopar) ceny jako u nas …proste doporucuji rodinam z detmi. Nenarocni si urcite prijdou na sve…letos bychom radi vyrazili zase…a znova s Victorii.

4. Miloslava napsal:

Pracovnice cestovky ochotné, informace dostatečné.V červnu na Hvaru perfektní počasí, strava dobrá a velký výběr.Ubytování s výhledem na moře dostačující.Problém byl, když v době příjezdu na ubytování byla porucha výtahu/sobota dopoledne/ a my čtyři ve věku blížícím se sedmdesátce, a samozřejmě další lidé po noci na cestě tahali bagáž do 3.patra.Také nám nebylo vyhověno mít dvoulůžkové pokoje vedle sebe, ačkoli to bylo cestovkou na smlouvě.Výtah byl opraven až v úterý kolem poledne a v sobotu ráno opět nejel.To už ale opravili do doby odnešení kufrů. Co bych ráda? Přístřeší u nástupu do busů ať u svozu z Prahy či u Centrálního hřbitova.V případě lijáku se v mokrém oblečení cesta busem znepříjemní.Ale to asi jedna cestovka nemůže ovlivnit.

5. Vláďa napsal:

Po dovolených v Řecku jsme zkusili oprášit vzpomínky zájezdem s pro nás neznámou CK Victoria do Chorvatska, konkrétně ostrov Hvar, Stari Grad, hotel Arkáda v termínu 28.6.-6.7.2013. Při čtení některých recenzí jsem byl v očekávání. Hotel zhruba z roku 1976-80 mě příjemně překvapil čistotou, i když s odpovídajícím starším, ale velmi dobře udržovaným vybavením, televize s ČT24, chyběla mi pouze klimatizace, nechyběl denní úklid, výměna ručníků apod. Za příplatek jsem měli pokoj s výhledem na moře a nelitovali jsme. Kromě zmíněné klimatizace mohu jen chválit – přístup cestovky v Brně i celkově, snaha řešit naše požadavky, vynikající delegátka na místě, vždy ochotná pomoci, slušný, ochotný a přátelský personál, vynikající a snad až přes míru množstvím jídla obtěžkané jídelní stoly, no prostě paráda, každý si mohl vybrat. My jsme jeli autem, známí autobusem. My spokojeni, oni spokojeni, vše prostě jak má být. Delegátka organizovala výlety, měla obrovský přehled, vše opět klapalo. Koupání výborné, není tu přespříliš lidí, spousta malých pláží, i pro rodiny s dětmi, kdo chtěl, mohl být zcela sám neobtěžován jinými, cca 200m podél pláže již bohatý podmořský život, naši „mladí“ se celou dobu potápěli a byli spokojeni. Na cestu jsem si nevyzvedl ani Euro, spoléhal jsem se na kartu, kterou lze paltit bez problémů ve spráývném pruhu i všechny dálniční poplatky, ve města Stari Grad, procházkou po rovině cca 20min od hotelu jsou dva výběrní automnaty přímo v centru, banka ve všední dny, kurz naší koruny či Eura vůči HRK (kuně) vcelku výhodný a lepší než směna u nás. Pozor, v hotelu nemají směnárnu, nebrali ani Eura, ale to jsme vyřešili jak píši. Ceny jsou přijatelné – pivo 0,5l 10-15Hrk, zmrzlina 7Hrk, 1l vody 20Hrk (na hotelu pitná voda), káva s mlékem velká 10Hrk, Ice kafe 15-19Hrk… U hotelu tenisové kurty, malý golf, stolní tenis, volejbal apod. Zjistili jsme, že je lepší využít autobusovou dopravu než svoje auto, protože cenově sice něco uspoříte, ale cesta 1060km přes Sučuraj až k hotelu je poměrně náročná a pro nezkušeného řidiče ji nelze doporučit. Ve stejném čase se stejnou CK byla sestra na Makarské v podobném hotelu a dnes, když jsme se potkali, slyšel jsem také jen chválu. Celkový dojem tedy vynikající, mohu jen doporučit a děkuji této cestovce za pěknou dovolenou. Kéž by se totéž mohlo napsat i o jiných cestovkách.

6. Pavlína napsal:

Dnes jsme se vrátili z dovolené s CK Victoria z ostrova Hvar, ze Stari Gradu z hotelu Arkáda a zcela souhlasím s Vláďou. I přesto, že hotel je opravdu starší výstavby a na jeho zařízení to bylo znát, tak to byla velmi pěkná, klidná a pohodová dovolená. Velký dík patří delegátce paní Ivaně Sušičové, která je velice příjemná, vstřícná a ochotná. Má přehled, znalosti a zájem o „svou skupinu“.
    Díky za pěknou dovolenou.

7. Božena napsal:

Po velmi hezké 3.týdenní dovolené v Chorvatsku,Šibeníku – Solaris,bychom chtěli poděkovat CK Victorii,všem pracovníkům, kteří nám vyšli vstříc i s našimi požadavky,o které jsme jako starší lidé prosili.Dovolená byla pohodová, naši delegátce Monice Svobodové jsme dali přezdívku hopsteska, neboť kolem nás neustále hopsala a plnila nám co nám na očích viděla, i schůdky sehnala do mobilhomu do 10 min.Tímto delegátce Monice moc děkujeme!! Určitě se připojují i babky chňapky, které tímto zdravíme a těšíme se na společnou dovolenou s Victorkou i příští rok. Všem Vám děkujeme. 4 Moraváci!!

8. Stanislava Lisová napsal:

Chci zde napsat o jedné nedobré zkušenosti s cestovní kanceláři.Pěkný zájezd do CHorvatska,ale špatné usazení v autobuse-jsem starší /61/osoba,pod lékařským dohledem.Byla jsem posazena na 1 místo u pěčícího okna v autobuse,které nebylo možno ani zastřít.Po napsané reklamaci CK jsem dostala odpovědˇ,mám být ráda,že jsem se mohla celý den smažit a péct,reklamace je neopodstatněná.Místo alespoň omluvy,vás pošlou do háje zeleného.Divím se jen,že mi ještě neposlali příplatek za toto lukrativní místo v autobuse.

9. Jana Víchová napsal:

Právě jsme se vrátily s dovolené v Itálii . Emilia Romagna – Lido degli Etensi. Tuto destinaci vřele doporučuji ,je tam nádherně, v kempu čisto, toalety i sprchy vymydlené, mobilhome čisté, vybavená kuchyňka.Měli jsme rozšířenou polopenzi – jídlo bylo skvělé a chutné. Pláž písčitá nádherná – moře čisté. Obrovské možnosti pro malé děti i dospělé. Výlety do Benátek a okolí. Nádherné trhy – dostupné ceny. Možnost cvičení jak na pláži tak u bazenů (jsou tam čtyři).Opravdu jsme byly nadšené. Radost nám jen kazila delegátka, která tam nemá co dělat. Není na správném místě a na tuto práci se nehodí. Kemp MARE PINETA doporučuji a děkuji za nádhernou dovolenou. Určitě se tam vrátim i s vnoučaty

10. Edita Kunertova napsal:

Prave jsme se vratili z ostrova Elba kemp hezky, more ciste………….ale delegatka Gabriela Micova to byla zalezitost.Servala nas hned pri prijezdu, dorazili jsme drív, po 17 hodinach v autobuse na vas nekdo jeci,opravdu jeci. Ze jste prijeli na zaplacenou dovolenou. Vecer na informacni schuzce jeceni, jeceni, jeceni. Když nevedela kudy kam odesla ze schuzku.ze se s nami nebude bavit. A tak to pokracovalo cely pobyt,nemam na vas cas, vse byla jeji dobra vule. Atd.atd. Prebirani karavany- bohuzel se mi to nepodarilo natocit,jeceni,nadavky…..vrchol vseho bylo prosteradla na kterych jsme spali cely tyden,vyklepavaji napnout a nechat pro dalsi klienty.pri prijezdu nepredala karavany zarizeni,pri odjezdu jsme platili za vse, flek na prosteradle 5€, prebivaji lzicky nevadi, chybi 1 lzice platite, atd.atd. Na dovolenou jezdime, letame I 3* do roka,ale toto jsem nezazila. Lituji vsechny jez tuto delegatku zazijou. Bohuzel tato zkusenost nam me I mym dvema synum zkazila hezkou dovolenou na krasnem miste.

11. Opletal napsal:

Letos jsem byl s Viktorii v Chorvatsku, vse se zdalo dobre az do druheho dne kdy zacalo prset. Jelikoz vybaveni v kempu ma cestovni kancelar opravdu stare, tak nam prselo vsude. Po par hodinach jsme meli mokre uplne vse. Cestovni kancelar nepocita s tim ze budete mit mokrou postel, deky. Na tuhle situaci neni absolutne pripravena. Pani delegatka nam nezajistila nic nahradniho, sucheho. Na infolince CK Viktoria me odkazali na jejich prodlouzenou ruku pani delegatku, ta nakonec delala ze tam neni jelikoz hodne lidi melo stejny problem jako ja. Po trech dnech v mokru kdyz uz deti zacali byt nemocne jsem na vlastni naklady odjel. Hned po prijezdu jsem sel na pobocku podat stiznost a reklamaci. Pani na pobocce vubec netusila ze reklamace se prijmaji bud pisemne a nebo osobne tak jak to maji napsane ve vseobecnych podminkach. Nakonec reklamaci prijala s tim ze do 30 dnu se mi ozvou. Bohuzel se tak nestalo. Takze ted si musim vzit pravnickou pomoc a resit to dal. Podle me neni mozne aby cestovni kancelar nezajistila suche vybaveni, nesnazila se pomoci v teto situaci, zamestnanci netusili co maji napsane v smluvnich podminkach, reklamacnim radu a reklamaci vubec neresili.

12. Papin napsal:

Koncem března jsem byl s přítelkyní a známými na lyžařském zájezdu s CK Victoria do La Plagne. Zájezd byl celkem v pořádku, až na katastrofální organizaci dopravy. Při cestě z Brna tam jsme zaznamenali první problém:
    Několik osob přistupovalo v Praze, a protože jsme kvůli nim zajížděli naprosto nesmyslně do centra na hlavní nádraží, znamenalo to v pátek odpoledne zbytečné zdržení cca 2 hodiny. Nechápu, proč při cestě na Plzeň, není možné nabírat osoby v Praze např. u nákupního centra Zličín, kdy by zdržení bylo max 30 minut.
    To hlavní však přišlo při odjezdu:
    Apartmány jsme museli vyklidit nesmyslně brzy do 9.00 a bylo nám delegátkou řečeno, že autobus pro nás přijede cca v 15 hod. To již bylo nepříjemné, protože jsme neměli žádné zázemí a museli jsme se „potulovat“ po středisku. Delegátka však postupně příjezd autobusu posouvala, nejprve na 16.00, potom na 18.00, později na 19.00. Autobus nakonec přijel až po dvacáté hodině!!! To znamená, že jsme strávili postáváním a procházením po středisku příšerných 11 hodin a navíc poslední 3 hodiny se citelně ochladilo a začalo pršet. V 16.00 jsme navíc museli vynést naše věci z místa ubytování na ulici, takže vše bylo mokré. Já i přítelkyně jsme nachlazení a předpokládám, že takto dopadla většina účastníků zájezdu. Zjistili jsme, že autobus do Francie nejprve dovezl jednu skupinu, potom jel do vzdáleného střediska, kde nabral první skupinu na cestu zpět a poté jel do našeho, opět dost vzdáleného, střediska pro nás. To znamená, že ten pozdní příjezd byl plánován, prvotní informace od delegátky byly lživé a CK Victoria se takto nelidsky chová ke svým klientům záměrně. Proto již nikdy služby této CK nevyužijeme a doporučuji to ostatním!!!

Přidejte prosím recenzi

Komentáře, hodnocení
Travel Views
EximTours katalogy léto 2016 | Čedok dovolená 2016 | Čedok katalog 2016 | Jarní prázdniny v roce 2016 | Předpověď počasí zima 2015 - 2016 | CK Exim Tours | Seznam.cz | Hotel Paradise | Dárky pro muže | Facebook přihlášení | překladač anglických vět | Palace Cinemas, Cinestar | Dárky k narozeninám |