CK Victoria



Web: www.victoria-ck.cz

Infolinka Praha: 296 220 022

Infolinka Brno: 545 213 101

Email: dovolena@victoria-ck.cz

CK Victoria – pobočky

Praha

16 komentářů k “CK Victoria”

  1. Martin napsal:

    Byli jsme s Viktorkou už dvakrát a jsme celkem spokojeni. standardní cestovka se standardní nabídkou, žádný luxus, ale cenově jsou v nabídce levnějších možností dovolené u moře velmi dobří. Tomu odpovídá i to, že v době krize narozdíl od krachujících cestovek mají mnoho zájezdů vyprodáno a zbylé zejména mimosezonní nabízejí postupně v akci za poloviční ceny, což je levnější než dovolená třeba u Máchova jezera (např. týden v karavanu pro dva 2×990,-).
    Doporučuji těm kdo hledají levnou dovolenou u středozemního moře, autem nebo autobusem.

  2. Ladislav Honsa napsal:

    Byl jsem s Victorkou poprvé na poznávacím zájezdu v Paříži a jsem velice spokojený s delegátkou Ivetou Chromou.Perfektní organizace,
    perfektní výklad,příjemné vystupování,starostlivost o pasažery,skrátka profesionálka každým coulem.Chtěl bych touto cestou poděkovat, jak CK Victoria, tak hlavně milé delegátce Ivetě Chromé.

  3. lucie napsal:

    S touto cestovkou jsme byli loni v chrvatsku a uplne super. Jeli e na posledni chvili, takze ubytovani jen za necelych 6000.- pro 5-ti clenou rodinu. Jeli jsme autem a cesta dobra. Z Prahy je to ma misto presnr 900 km ( ostrov Rab – Lopar) ceny jako u nas …proste doporucuji rodinam z detmi. Nenarocni si urcite prijdou na sve…letos bychom radi vyrazili zase…a znova s Victorii.

  4. Miloslava napsal:

    Pracovnice cestovky ochotné, informace dostatečné.V červnu na Hvaru perfektní počasí, strava dobrá a velký výběr.Ubytování s výhledem na moře dostačující.Problém byl, když v době příjezdu na ubytování byla porucha výtahu/sobota dopoledne/ a my čtyři ve věku blížícím se sedmdesátce, a samozřejmě další lidé po noci na cestě tahali bagáž do 3.patra.Také nám nebylo vyhověno mít dvoulůžkové pokoje vedle sebe, ačkoli to bylo cestovkou na smlouvě.Výtah byl opraven až v úterý kolem poledne a v sobotu ráno opět nejel.To už ale opravili do doby odnešení kufrů. Co bych ráda? Přístřeší u nástupu do busů ať u svozu z Prahy či u Centrálního hřbitova.V případě lijáku se v mokrém oblečení cesta busem znepříjemní.Ale to asi jedna cestovka nemůže ovlivnit.

  5. Vláďa napsal:

    Po dovolených v Řecku jsme zkusili oprášit vzpomínky zájezdem s pro nás neznámou CK Victoria do Chorvatska, konkrétně ostrov Hvar, Stari Grad, hotel Arkáda v termínu 28.6.-6.7.2013. Při čtení některých recenzí jsem byl v očekávání. Hotel zhruba z roku 1976-80 mě příjemně překvapil čistotou, i když s odpovídajícím starším, ale velmi dobře udržovaným vybavením, televize s ČT24, chyběla mi pouze klimatizace, nechyběl denní úklid, výměna ručníků apod. Za příplatek jsem měli pokoj s výhledem na moře a nelitovali jsme. Kromě zmíněné klimatizace mohu jen chválit – přístup cestovky v Brně i celkově, snaha řešit naše požadavky, vynikající delegátka na místě, vždy ochotná pomoci, slušný, ochotný a přátelský personál, vynikající a snad až přes míru množstvím jídla obtěžkané jídelní stoly, no prostě paráda, každý si mohl vybrat. My jsme jeli autem, známí autobusem. My spokojeni, oni spokojeni, vše prostě jak má být. Delegátka organizovala výlety, měla obrovský přehled, vše opět klapalo. Koupání výborné, není tu přespříliš lidí, spousta malých pláží, i pro rodiny s dětmi, kdo chtěl, mohl být zcela sám neobtěžován jinými, cca 200m podél pláže již bohatý podmořský život, naši „mladí“ se celou dobu potápěli a byli spokojeni. Na cestu jsem si nevyzvedl ani Euro, spoléhal jsem se na kartu, kterou lze paltit bez problémů ve spráývném pruhu i všechny dálniční poplatky, ve města Stari Grad, procházkou po rovině cca 20min od hotelu jsou dva výběrní automnaty přímo v centru, banka ve všední dny, kurz naší koruny či Eura vůči HRK (kuně) vcelku výhodný a lepší než směna u nás. Pozor, v hotelu nemají směnárnu, nebrali ani Eura, ale to jsme vyřešili jak píši. Ceny jsou přijatelné – pivo 0,5l 10-15Hrk, zmrzlina 7Hrk, 1l vody 20Hrk (na hotelu pitná voda), káva s mlékem velká 10Hrk, Ice kafe 15-19Hrk… U hotelu tenisové kurty, malý golf, stolní tenis, volejbal apod. Zjistili jsme, že je lepší využít autobusovou dopravu než svoje auto, protože cenově sice něco uspoříte, ale cesta 1060km přes Sučuraj až k hotelu je poměrně náročná a pro nezkušeného řidiče ji nelze doporučit. Ve stejném čase se stejnou CK byla sestra na Makarské v podobném hotelu a dnes, když jsme se potkali, slyšel jsem také jen chválu. Celkový dojem tedy vynikající, mohu jen doporučit a děkuji této cestovce za pěknou dovolenou. Kéž by se totéž mohlo napsat i o jiných cestovkách.

  6. Pavlína napsal:

    Dnes jsme se vrátili z dovolené s CK Victoria z ostrova Hvar, ze Stari Gradu z hotelu Arkáda a zcela souhlasím s Vláďou. I přesto, že hotel je opravdu starší výstavby a na jeho zařízení to bylo znát, tak to byla velmi pěkná, klidná a pohodová dovolená. Velký dík patří delegátce paní Ivaně Sušičové, která je velice příjemná, vstřícná a ochotná. Má přehled, znalosti a zájem o „svou skupinu“.
    Díky za pěknou dovolenou.

  7. Božena napsal:

    Po velmi hezké 3.týdenní dovolené v Chorvatsku,Šibeníku – Solaris,bychom chtěli poděkovat CK Victorii,všem pracovníkům, kteří nám vyšli vstříc i s našimi požadavky,o které jsme jako starší lidé prosili.Dovolená byla pohodová, naši delegátce Monice Svobodové jsme dali přezdívku hopsteska, neboť kolem nás neustále hopsala a plnila nám co nám na očích viděla, i schůdky sehnala do mobilhomu do 10 min.Tímto delegátce Monice moc děkujeme!! Určitě se připojují i babky chňapky, které tímto zdravíme a těšíme se na společnou dovolenou s Victorkou i příští rok. Všem Vám děkujeme. 4 Moraváci!!

  8. Stanislava Lisová napsal:

    Chci zde napsat o jedné nedobré zkušenosti s cestovní kanceláři.Pěkný zájezd do CHorvatska,ale špatné usazení v autobuse-jsem starší /61/osoba,pod lékařským dohledem.Byla jsem posazena na 1 místo u pěčícího okna v autobuse,které nebylo možno ani zastřít.Po napsané reklamaci CK jsem dostala odpovědˇ,mám být ráda,že jsem se mohla celý den smažit a péct,reklamace je neopodstatněná.Místo alespoň omluvy,vás pošlou do háje zeleného.Divím se jen,že mi ještě neposlali příplatek za toto lukrativní místo v autobuse.

  9. Jana Víchová napsal:

    Právě jsme se vrátily s dovolené v Itálii . Emilia Romagna – Lido degli Etensi. Tuto destinaci vřele doporučuji ,je tam nádherně, v kempu čisto, toalety i sprchy vymydlené, mobilhome čisté, vybavená kuchyňka.Měli jsme rozšířenou polopenzi – jídlo bylo skvělé a chutné. Pláž písčitá nádherná – moře čisté. Obrovské možnosti pro malé děti i dospělé. Výlety do Benátek a okolí. Nádherné trhy – dostupné ceny. Možnost cvičení jak na pláži tak u bazenů (jsou tam čtyři).Opravdu jsme byly nadšené. Radost nám jen kazila delegátka, která tam nemá co dělat. Není na správném místě a na tuto práci se nehodí. Kemp MARE PINETA doporučuji a děkuji za nádhernou dovolenou. Určitě se tam vrátim i s vnoučaty

  10. Edita Kunertova napsal:

    Prave jsme se vratili z ostrova Elba kemp hezky, more ciste………….ale delegatka Gabriela Micova to byla zalezitost.Servala nas hned pri prijezdu, dorazili jsme drív, po 17 hodinach v autobuse na vas nekdo jeci,opravdu jeci. Ze jste prijeli na zaplacenou dovolenou. Vecer na informacni schuzce jeceni, jeceni, jeceni. Když nevedela kudy kam odesla ze schuzku.ze se s nami nebude bavit. A tak to pokracovalo cely pobyt,nemam na vas cas, vse byla jeji dobra vule. Atd.atd. Prebirani karavany- bohuzel se mi to nepodarilo natocit,jeceni,nadavky…..vrchol vseho bylo prosteradla na kterych jsme spali cely tyden,vyklepavaji napnout a nechat pro dalsi klienty.pri prijezdu nepredala karavany zarizeni,pri odjezdu jsme platili za vse, flek na prosteradle 5€, prebivaji lzicky nevadi, chybi 1 lzice platite, atd.atd. Na dovolenou jezdime, letame I 3* do roka,ale toto jsem nezazila. Lituji vsechny jez tuto delegatku zazijou. Bohuzel tato zkusenost nam me I mym dvema synum zkazila hezkou dovolenou na krasnem miste.

  11. Opletal napsal:

    Letos jsem byl s Viktorii v Chorvatsku, vse se zdalo dobre az do druheho dne kdy zacalo prset. Jelikoz vybaveni v kempu ma cestovni kancelar opravdu stare, tak nam prselo vsude. Po par hodinach jsme meli mokre uplne vse. Cestovni kancelar nepocita s tim ze budete mit mokrou postel, deky. Na tuhle situaci neni absolutne pripravena. Pani delegatka nam nezajistila nic nahradniho, sucheho. Na infolince CK Viktoria me odkazali na jejich prodlouzenou ruku pani delegatku, ta nakonec delala ze tam neni jelikoz hodne lidi melo stejny problem jako ja. Po trech dnech v mokru kdyz uz deti zacali byt nemocne jsem na vlastni naklady odjel. Hned po prijezdu jsem sel na pobocku podat stiznost a reklamaci. Pani na pobocce vubec netusila ze reklamace se prijmaji bud pisemne a nebo osobne tak jak to maji napsane ve vseobecnych podminkach. Nakonec reklamaci prijala s tim ze do 30 dnu se mi ozvou. Bohuzel se tak nestalo. Takze ted si musim vzit pravnickou pomoc a resit to dal. Podle me neni mozne aby cestovni kancelar nezajistila suche vybaveni, nesnazila se pomoci v teto situaci, zamestnanci netusili co maji napsane v smluvnich podminkach, reklamacnim radu a reklamaci vubec neresili.

  12. Papin napsal:

    Koncem března jsem byl s přítelkyní a známými na lyžařském zájezdu s CK Victoria do La Plagne. Zájezd byl celkem v pořádku, až na katastrofální organizaci dopravy. Při cestě z Brna tam jsme zaznamenali první problém:
    Několik osob přistupovalo v Praze, a protože jsme kvůli nim zajížděli naprosto nesmyslně do centra na hlavní nádraží, znamenalo to v pátek odpoledne zbytečné zdržení cca 2 hodiny. Nechápu, proč při cestě na Plzeň, není možné nabírat osoby v Praze např. u nákupního centra Zličín, kdy by zdržení bylo max 30 minut.
    To hlavní však přišlo při odjezdu:
    Apartmány jsme museli vyklidit nesmyslně brzy do 9.00 a bylo nám delegátkou řečeno, že autobus pro nás přijede cca v 15 hod. To již bylo nepříjemné, protože jsme neměli žádné zázemí a museli jsme se „potulovat“ po středisku. Delegátka však postupně příjezd autobusu posouvala, nejprve na 16.00, potom na 18.00, později na 19.00. Autobus nakonec přijel až po dvacáté hodině!!! To znamená, že jsme strávili postáváním a procházením po středisku příšerných 11 hodin a navíc poslední 3 hodiny se citelně ochladilo a začalo pršet. V 16.00 jsme navíc museli vynést naše věci z místa ubytování na ulici, takže vše bylo mokré. Já i přítelkyně jsme nachlazení a předpokládám, že takto dopadla většina účastníků zájezdu. Zjistili jsme, že autobus do Francie nejprve dovezl jednu skupinu, potom jel do vzdáleného střediska, kde nabral první skupinu na cestu zpět a poté jel do našeho, opět dost vzdáleného, střediska pro nás. To znamená, že ten pozdní příjezd byl plánován, prvotní informace od delegátky byly lživé a CK Victoria se takto nelidsky chová ke svým klientům záměrně. Proto již nikdy služby této CK nevyužijeme a doporučuji to ostatním!!!

  13. Lucie Švecová napsal:

    Akorát jsem se vrátila ze zájezdu do kempu Ville degli Ulivi na Elbě. S cestovní kanceláří jsem neměla nic moc co dočinění, jelikož to pro nás organizoval kamarád, ale naprostým hnusem byla delegátka Gabriela Míčová. Jak už je tu dříve zmíněno, naprosto se neumí chovat, je sprostá a neochotná. Kdybych měla popisovat každý zážitek s ní, budu tady do rána, tady je výcuc.
    - „Mohla bych dostat daňový doklad na předání kauce?“ „Ne, já vám to přeci vrtátím!“
    - řvaní a urážení do mikrofonu po několika hodinách cesty z prahy
    - machrování se smlouvou, kterou jsme nikdy neviděli
    - roznášení pomluv, jak v kempu tak mezi pořadateli výletů, kteří až nás poznali kroutili hlavou, proč si to vymýšlí
    - neohlášené vtrhnutí do pronajatých objektů, v některých případech dokonce bez přítomnosti zákazníka!!!!!
    - vytrhané listy v návštěvní knize, pravděpodobně s negativními referencemi a některé reference natvrdo přeškrtané
    - 3 hodiny čekání na předání objektu při odjezdu
    atd. atd. atd.
    Bohužel si s touto slečnou dělá CK Victoria velmi špatnou pověst.
    Nás bylo na zájezdu 80 platících zákatníku, nikdo již s nimi nikam nepojede.

  14. Aleš Vodák napsal:

    V termínu 7. – 16. 8. 2015 jsem s CK Viktoria absolvoval zájezd na ostrov Elba s ubytováním v kepmu Ville degli Ulivi. První kontakt s delegátkou po 24 hodinové jízdě autobusem nastal ihned při příjezdu, kdy delegátka v autobusu přibližně 10 minut, a teď mě nenapadá jiné slovo než „řvala“. Prý jsme velmi problémová skupina a má informaci od řidičů, že jsme celou cestu byli velmi hluční. K tomu bych rád uvedl, že jsem žádné stížnosti řidičů na chování účastníků zájezdu během cesty nezaznamenal. Z tohoto „uvítacího výstupu“ bych ještě uvedl věty paní delegátky, že na nás zavolá vojenskou!!! policii nebo že se na nás moc těší majitel kempu, až bude moci z kempu vyhodit. Na přibližně 15 minut nám bylo zakázáno před kempem vystoupit z autobusu. Toť příjezd. Další „hrubice“ nastala při ubytování, což už jsem ale začínal tušit, že problémů nebude málo. Na místo jsme přijeli v 9 hodin dopoledne, avšak prý z důvodu úklidu nám bylo přislíbeno ubytování v 16 hodin. Dobrá, řekl jsem si tedy a šel se na 7 hodin slunit na pláž. Ovšem v 16 hodin mi bylo paní delegátkou velmi nepříjemným tónem sděleno, že na ubytování do našeho mobilehomu nemá čas, protože jí právě přijeli jiní klienti. Na mojí otázku, kdy tedy budeme ubytováni, mi bylo „odseknuto“, že až na to bude čas..
    Přibližně v 16:40 jsem se tedy znovu dostavil do delegátského stanu a s velkou úlevou mi bylo už tentokrát sděleno, že nás tedy paní delegátka ubytuje. Toť check-in. Další velmi překvapivý moment nastal během asi třetího dne, kdy jsem se od sousedů dozvěděl, že náš mobilehome paní delegátka navštívila, avšak bez předchozího upozornění, a co hlavně, v bez naší přítomnosti.
    Delegátka nás během pobytu neustále za něco napomínala velmi nevhodným, až sprostým způsobem. Jako poslední bych uvedl situaci ze 3. hodiny ranní, kdy jsme ve 3 lidech seděli před mobilehomem a hráli poker. Jaká opovážlivost na dovolené že..!! Delegátka se objevila za mými zády v doprovodu dvou zástupců ochranky kempu, a „řvala“ na mně, že mám jít okamžitě spát, nebo mě z kempu vyhodí – oblíbená fráze, jež bylo po kempu slyšet docela často. Drobnější konflikty už se mi rozepisovat nechce. Toť chování delegátky během pobytu.
    Ještě bych skoro zapomněl na check-out, kdy nám bylo strženo 40 eur z kauce pro údajné zašpiněné ložní prádlo. Prádlo jsme však dle pokynů měli povlečené do vlastních povlečení.

    Za sebe můžu konstatovat, že takovéto chování, k němuž mě nenapadají vhodná a slušná slova, jsem opravdu v životě nezažil, a to mám zkušenosti myslím velmi bohaté.

  15. Radka Flanderová napsal:

    Letošní červencová dovolená s CK Victoria do Chorvatska na ostrov Hvar do hotelu Arkada byl horor a jednoznačně zkažená dovolená.
    V autobuse z Brna do Splitu bus fy Šafařík) místy vůbec nefungovala klimatizace – řidiči ji během cesty 2x marně opravovali – ubytování v hotelu bylo velmi problematické – hotel byl plný nezletilých dětí . Reklamace byla zamítnuta
    Dostali jsme jiný nežli námi vybraný a zaplacený pokoj – ten námi vybraný měl být situovaný na tzv. „Stranu Park“ – (jeho polohu jsme z minulého pobytu na Hvaru – kde jsme byli již před čtyřmi lety byli, znali a věděli jsme přesně, že je obrácený na stinnou severozápadní stranu) –Vybraná poloha pokoje byla pro nás velmi podstatná, protože jsme věděli, že hotel Arkada nemá klimatizaci, ale na severozápadní straně hotelu to až tolik nevadí… to byla naše zkušenost z minula… Tento požadavek byl také zapsaný ve voucheru. Rozhodně jsme nechtěli pokoj s výhledem na tzv. Mořskou stranu, protože jsem věděli, že je tam celodenní výheň – minule tam byli ubytovaní a zoufalí z horka naši známí…
    Ale ouha – místo pokoje obraceného do stinného parku nás pracovnice recepce hotelu Arkada „strčila“ do nechtěného a rozpáleného pokoje s výhledem na tzv. Mořskou stranu (na niž se mj. běžně připlácí). Ve 40 a 45 stupňových letošních vedrech a dusnu to tam bylo víc než za trest – nedalo se tam nedalo spát ani odpočívat. Byli jsme zoufalí, protože manželka byla po operaci těžké kolena s berlemi a s vysokým tlakem… „Pokoj Strana Park nemáme, byla slova recepce, berte, co je…“
    Stěžovali jsme si ihned průvodkyni paní Ivaně Sušič, ale pokoj Strana park prostě dle recepce nebyl – čili byl, ale obsazený. Náprava trvala 4 dny, během nichž jsme se ještě jednou stěhovali t do jiného problematického pokoje – nežli jsme napotřetí dostali pokoj na námi zaplacenou a ve voucheru požadovanou stranu Park.
    K tomu byl hotel Arkada přeplněný ca 600 polskými dětmi – zejména děvčaty mezi 8 – 16 lety, kterým jsme důvěrně říkali „pištilky“ – šlo o účastnice letního dětského festivalu, takže hluk a křik ve dne i v noci, neustále obsazený výtah atd. – čili zlý sen každého účastníka zájezdu… kdo by si také zaplatil dovolenou v hotelu, kde to bzučí jak ve včelím úle. I této závady se týkala naše reklamace, vědět to předem, nikdy do Arkady nejeli. Odborně se tomu dle Frankfurtské tabulky slev říká „Ztráta radosti z dovolené“.
    Na všechny tato závady jsme si stěžovali hned v den příjezdu zástupkyni cestovky pí Sušič, stížnost jsme podrobně zapsali do Knihy závad a stížností CK Victoria … a brali všechny fakta jako ověřená a dokázaná. Ale to jsme se spletli. Po návratu jsme napsali postupně 3. reklamační stížnosti s žádostí o odškodnění. Ale CK Victoria reklamaci ani napotřetí neuznala – faktografii závad zcela popřela či převrátila – a na třetí reklamační stížnost už ani neodpověděla. Z ohlasů na internetu jsme zjistili, že tato cestovka zásadně renoncy – malé i velké (naše zkažená dovolená na Hvaru pro dvě osoby stála na 14 dní za 38 tisíc) bagatelizuje či rovnou popírá, reklamace neuznává, odškodné neplatí a dělá „mrtvého brouka“ – spoléhá na to, že klient si neopatří dost důkazů pro soud. Takže lidi, fotografujte, filmujte a ihned na místě sepište a nechte si podepsat reklamační protokol. A pak ho pošlete ihned přímo do cestovky…

  16. Ela napsal:

    Mně se u Viktorie nelíbí organizace dopravy zpět. V Itálii jsme vyklízeli apartmány do 9h. a odjížděli jsme ve 20,3Oh. Navíc bylo blbé počasí a tak jsme se potulovali po městečku 11h. A přesný odjezd se dopředu nevěděl. Nad ránem se autobus blížil jen velice pomalu, aby jsme prý nebyli v Brně moc brzy a nečekali lidi moc dlouho na rozvoz. To je fakt hnus. Tuto cestovku klienti moc nezajímají, když se takto chovají. Když jim vázne prodej, dají 2 v 1 a prodávají komplet pobyt za 900 Kč. To se pak u odjezdu sejdou i bezdomovci. Já už nevím, co si mám o této CK myslet. Byli jsme v červnu 2015, ale už asi ani zadarmo.

Přidejte prosím recenzi

Komentáře, hodnocení
Travel Views

americká hypotéka, refinancování hypoték na Hypoteční aréně

Doporučujeme výhodné cestovní pojištění online od ERGO. Mějte na svých cestách klid a pohodu!